• Bestuur
  • Het bestuur is te bereiken via bestuur@fcweesp.nl en uiteraard ook vaak persoonlijk te benaderen op onze vereniging. Voor alle binnen de vereniging actieve afdelingen en commissies heeft het bestuur een portefeuillehouder die verantwoordelijk is voor deze specifieke taak. Dit bestuurslid voert samen met zijn/haar teams de werkzaamheden binnen de vereniging uit.

    Bestuursvergaderingen
    Het bestuur vergadert tenminste twee keer per maand heeft geregeld overleg met diverse teams/commissies om mee te denken in besluitvorming.

    Algemene Ledenvergadering
    Het bestuur legt verantwoording af aan de leden tijdens de Algemene Leden Vergadering (ALV). Deze vindt minimaal twee keer per jaar plaats.

    Bestuur per oktober 2023
    Met trots willen wij het nieuwe bestuursteam van FC Weesp introduceren, waarmee we dit seizoen hebben afgetrapt. We hebben nog enkele vacatures, die we binnenkort hopen te vullen, maar we hebben er alle vertrouwen in dat we met dit team de vereniging draaiende kunnen houden, maar ook de nodige verbeteringen kunnen doorvoeren.

  • Onze nieuwe 'ad interim' bestuursleden zullen zich via de nieuwsbrief voorstellen en zijn uiteraard regelmatig te vinden op de club. Hiernaast hopen wij dat veel leden aanwezig zullen zijn op woensdag 6 december 2023 tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) om persoonlijk kennis te maken, en om Loes, Sinem, Rob en Hans officieel te laten toetreden tot het bestuur.

    Wij willen hier ook even de afgetreden en uittredende bestuursleden bedanken die zich nog altijd zeer actief inzetten voor FC Weesp, maar nu als lid van de verschillende commissies:

    • Leo Timmermans: vrijwilligerszaken
    • Sasja Fransen: seniorenvoetbal
    • Ger Oostermeijer: financiĆ«le team
    • Geert Wognum: financiĆ«le team
    • Dorine Peters: financiĆ«le team
    • Simone van der Linden: communicatie, meiden & vrouwenvoetbal